code atas


Marcela Fota

Este cu adevărat o tragedie mai ales pentru că bărbatul avea doar 47 de ani. In urma cu aproape doi ani au facut nunta dupa 13 ani de relatie si au un baietel de 10 ani.


Pin On Muzica Pentru Bunici

Din păcate el a suferit.

. 2 days agoMarcela Fota a fost menajată de către familie Foto. Marcela Fota cunoscută cântăreață de muzică populară din județul Gorj originară din comuna Dănciulești nred s-a căsătorit religios pe 2 februarie exact la un an de când iubitul său a. Marcela Fota a trecut printr-o adevărată dramă în urmă cu puțin timp când soțul acesteia s-a stins din viață.

Facebook Cu toate că astmul este o problemă des întâlnită în ziua de azi frica a determinat-o pe mama artistei să o țină ca. VEZI VIDEO IN ARTICOL. A MURIT ŞI EL LA 42 DE ANI Din punctul meu de vedere muzica înseamnă iubire și viață.

Marcela Fota - De-as pierde dragostea ta. Cântăreața de muzică populară și-a pierdut soțul. Nu m-am gândit că mi-te poate fura tocmai Cel care s-a buc.

Artista nu a schimbat. Marcela Fota - Colaj de petrecere 2020Va invit cu mare drag sa va abonati. Colaj Marcela Fota - Cele mai frumoase melodii.

La doar 43 ani cantareata Marcela Fota a ramas vaduva. Marcela Fota și soțul ei dormeau de fapt în camera separate deoarece David fiul celor doi își dorea să o aibă aproape pe mama sa pe parcursul nopții. Find top songs and albums by Marcela Fota including Ești totu-n lume pentru mine Doamne câte ți-am cerut and more.

Atista și-a pierdut soțul în 2020 la o zi după Crăciun. 1 day agoMarcela Fota a demonstrat că este o femeie puternică deși a trecut prin cea mai cumplită perioadă din viața ei. EU ÎMI DORESC O ÎMPĂCARE PSIHICĂ A COPILULUI MEU.

Soțul acesteia a murit luni după-amiază după ce a făcut infarct la doar 47 de. MARCELA FOTA TRAGEDIE MULTIPLĂ. Acesta se afla în incinta Serviciului de Taxe și Impozite.

Cei doi au fost de nedespărțit până în momentul. Marcela Fota - Te-as. Marcela Fota una dintre cele mai îndrăgite interprete de muzică populară trece prin clipe grele.

1 day agoMarcela Fota se teme cu atât mai mult pentru siguranța sa cu cât de mai bine de un an de la decesul bărbatului iubit locuiește doar cu fiul său. Listen to music by Marcela Fota on Apple Music. Marcela Fota a urcat pentru prima dată pe scenă la vârsta de 12 ani iar atunci și-a dat seama că vrea să cânte toată viața.

Contact Marcela FOTA tel. Marcela Fota - Am iubit la viata mea. Un colaj cântat din suflet pentru voi vi-l dăruiesc cu drag.

Am decis deși este o. Marcela Fota și soțul său au trăit o frumoasă poveste de dragoste în urma căruia au și un băiețel pe David în vârstă de 13 ani. Aproape oricine trece printr-o despărțire odată în viață.

Multe aș avea să-ți spun este un cântec popular ce exprimă durerea despărțirii de persoana iubita. Artista s-a căsătorit cu Minel Păpăroiu după 13 ani de. Soțul interpretei de muzică populară Marcela Fota a murit în această după-amiază după ce a suferit un infarct.

A DEPĂȘIT MARCELA FOTA ȘOCUL MORȚII SOȚULUI EI. Poliția nu le-a oferit o soluție. Marcela Fota - Norocos imi esti barbate.

Vestea tulburătoare a șocat-o pe artistă pentru că totul s-a întâmplat fulgerător. Niciodată nu am avut această teamă. Marcela Fota este în doliu.

Nu am crezut vreodată că cineva te poate lua de lângă mine. 182856 likes 7997 talking about this.


Pin On Artă


Pin On Muzica Arte


Pin On Muzica Populara


Pin On Muzica Populara


Marcela Fota Colaj Cele Mai Frumoase Melodii 2016 Youtube


Marcela Fota Vin Tată Pe Urma Ta


Pin On Places To Visit


Pin On Cantece


Pin On Muzica Pop


Marcela Fota Vin Tată Pe Urma Ta


Marcela Fota Spun Dusmancutele Mele Youtube Bell Sleeve Top Sleeve Top Women


Pin On Muzică Populară


Pin Su Destine Celebre


Como Van Asi Voy Yo Tejiendo Hakelideen Hakeln Ideen Diy Und Selbermachen


Stavebnice Retro Toys Retro 2 Retro 1


Pin On Muzica


Pin On Places To Visit


Pin On Muzica


Pin On Erika Cintece

You have just read the article entitled Marcela Fota. You can also bookmark this page with the URL : https://raquelabrojas.blogspot.com/2022/07/marcela-fota.html

0 Response to "Marcela Fota"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel